9 Kasım 2012 Cuma

Mattan Dönünce Sağda Bekliyorum


Uzun zaman oldu şu sayfayı açamadım..
1 Ağustos günü iş çıkışı yeni evimin kira kontratını imzaladım ve o sırada gezegenler nasıl bir harekete girdilerse hayatım yeni bir şekil aldı..  4 seneden fazla süredir hayatımın büyük parçası olan enerji sektörü kontrolü eline geçirdi .. Elimde değil, ekmek parası… Şimdilik ona ödünç veriyorum zamanımı... Zor ve yoğun günler geçiyor, bilmediğim konuları çözüyorum, daha önce yüzmediğim sularda yüzüyorum, bazen karnıma sancılar giriyor, arada bir kurdeşen döküyorum.. Sonra bir nefes alıyorum ve buna de ‘Evet’ diyorum..
Yoga asana uygulamamı 5 senedir bu kadar aksatmamıştım, zaman bulamıyorum.. Sonra bahaneler dünyasını bırakınca, gün içinde her hissim kendi yogam oluveriyor. Ben farkındalığı elden bırakmazsam, yoga her yere yayılıyor, uzun süredir uyguladığım pozlarda keşfetmeyi ve izlemeyi öğrendiğim hislerim tüm gün benimle…
Bir e mail alıyorum, projenin süresini etkileyecek olan malzemeleri geç sipariş etmişim, başımdan aşağı kaynar sular dökülüyor, ayaklarıma kadar inen suyun sıcaklığını size çizebilirim, o anda paralize oluyorum. İzlemeye devam!  Paralelde yapılması gereken başka işler var onları yapacak kafam gitmiş, konuyu kişiselleştirdiğimi fark ediyorum, beceriksiz hissediyorum, bunu hissetmeye vaktim yok diğer işleri yapmam lazım, panik oluyorum. Paniğimi izliyorum.  Sonra bir arkadaşım arıyor, nasılsın diyor, konuşacak vaktim yok, bir an önce kapatmanın yoluna bakıyorum, bazen söylediklerinin yarısını duymuyorum. İzlemeye devam!
Öyle bir şey ki andan koptuğum her anın farkındalığının peşindeyim, nefesten uzaklaştığım her anı izlemenin peşindeyim.. Elimde olmadan içinde bulunduğum zorluklara kızıyor, bir piyango çıksa muhabbetine giriyorum dostlarla, sonra bir gün i padimi alıyorum elime.. Rumi Quotes diye bir uygulama indirmiştim, günün Mevlana özlü sözünü okuyorum ve düğüm çözülüyor bir kez daha.. o hiç çözgüsü bitmeyecek düğüm..

‘Let the beauty of what you love be what you do’

Bu akşam eve girince mat beni çağırdı, çok keyifli bir uygulama yaptım… Bu yazı da ordan geldi galiba, matın çağırdığı andan..

Matın dışından selam olsun…

Namaste

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder