1 Haziran 2012 Cuma

Yollara Düşmek

Günaydın canım

Günaydın

bu sabah uyandım , sensiz
ılık suyla yüzümü yıkadım uyanmaktan korkarcasına, sensiz
kirpiklerimi boyadım, banyoda aynada yanımda yansıman yok

canım
başladı sensizliğim
bu da bir tad
ekşi ayva kurusu gibi

biliyorum,
aynı sana alıştığım gibi
buna da alışacağım,
sensiz


dün akşam eve yeni arkadaşlarım geldi
onlarla güldük biraz, sensiz
sonra uğurladım onları kapıdan,
geriye ben kaldım
sensiz

 …………………………………..

uzaktan bakmak iyi olacak
görmek bana da iyi gelecek

tüm bağlarımızın bizi nereden bağladığını görürken
fark ederken sınırlamalarımızı, sınırlandırılmamızı
biz bize aynısını inceden yaparken

nasıl iyi gelecek bu yollar

…………………………………..

her sevgili yollara düşsün

sevgilisi onu yollara düşürüyorsa
O duysun diğerini,
asfaltların sıcak kokusunda

o zaman içine baksın kişi
sevmek bir kişiyle değil
bir evrenle evlenmek

bir eve hapsolmadan
hep kendini yenilemek

işte bu yüzden
yollara düşmeli


tam o yola düşmüşken
-sevmek yoluna-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder