28 Aralık 2011 Çarşamba

MAAŞ ZAMMI AÇIKLANMADAN RUHUMU ARINDIRDIM AŞKLA

Hiç bir şey bilmezken bu hayata dair, Gorbaçov’un adını televizyonda çok sık duyduğum günlerde babama sormuştum sosyalizm ne diye, o da bana kıt kaynakların adaletli paylaşımını açıklamıştı, çok iyi anlamıştım, çok sevmiştim sosyalizmi ve Gorbaçov’u..
Aynı şekilde hissetmek istiyorum şimdi maaş zammı açıklanmadan birkaç gün önce, günümün dokuz saatini sattığım şirketten bir armağan bekliyorum, istediğim armağanı nasıl olsa vermeyecek diye de oturdum günlük yazıyorum. Aynı şekilde hissedilmiyor işte, ben yine paylaşmak istesem de kıt kaynakları hep daha fazlasını talep ediyorum, her tadı almak istiyorum bu dünyadan


Maaş zamları açıklanmadan birkaç gün önce
Beklemedeyiz
Olmayacak böyle
Ruhum zam beklerken çok pis geldi bana
Zamlar açıklanmadan ruhumu arındırmak için
Bu yüzden sana geldim sevgilim
Nasılsa zamlar tatmin edici olmayacak
Yine bir şeyler eksik kalacak
Manevi yanım için
Ceplerimi aşkla doldurmaya geldim
Kıt aşkını benimle paylaşır mısın?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder