22 Kasım 2011 Salı

Eyvah Kabuklarımdan Soyuluyorum :)

Ortalıkta olmaktan rahatsız oluyordum hep
İzleniyormuşum duygusu beni ısırıyor
Aslında ne güzeldir birileri sana bakıyorsa değil mi
Ama ben korkuyorum hep beğenilmemekten
Beni önceden beğenenlerin daha sonra beğenmeme ihtimallerinden
Sunum için çıktığımda kürsüye rezil rüsva olmaktan
Düşündüğümü söylediğim zaman ‘ne saçma’ denmesinden

Ben onları beğenmeyeyim hiç bir sıkıntı yok
Ama eyvahh onlar beni istemezse ..
Yandım o zaman

Derken gel zaman git zaman erteledim bu blog konusunu
Yazdıklarımı bilgisayarımda gizli saklı bir köşede tuttum
Sonra kimliği gizli bir blog yaptım, oraya bazı yazılarımı koydum
Ve kimliğim gizli olsa bile utandım , o bloga devam etmedim
Yazılarımı bilgisayarımın en ücra köşesinde tutmaya devam ettim
Ödüm kopuyor hala,  aman biri okur diye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder